info (at) bitsandbytes (dot) hr
Webshop

Servis i reklamacije

JAMSTVO I REKLAMACIJA

Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paket.
Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.
Ako se reklamacija pokaže ispravna, naplaćuje se dijagnostika u iznosu pola radnog sata servisa (50 kn) te trošak dostave.

UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA

Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. U DPD kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.

Ovdje skinite .PDF upute

Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.

PRIJAVA KVARA:
Mi šaljemo dostavnu službu po vaš paket!

KLIKNITE OVDJE DA POŠALJETE MAIL SA SVIM PODATCIMA

Ili koristite formu za prijavu reklamacije.

Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na email prilikom prijave kvara.

Primjer: Stara Ulica 109
Primjer: 10000 Zagreb
Primjer: 098/7654-321
Obavezno prije slanja paketa pročitajte upute za adekvatno pakiranje paketa za slanje! Slanjem zahtjeva prihvačate uvjete dostavne službe.
Ukoliko se navedeni kvar ne pokaže na testiranju, javiti ćemo vam se povratno radi detalja.
Pročitao sam izjavu o privatnost na sljedećem linku https://bitsandbytes.hr/izjava-o-privatnosti/